Kaip padaryti, kad „Facebook” reklama atrodytų gerai?
Praleidote daugybę valandų tobulindami savo internetinę rinkodarą. Galbūt iš jos net uždirbote keletą padorių pinigų. Dabar, kai žinote, kas veikia, o kas ne, galite sutelkti dėmesį į skelbimų testavimą ir tobulinimą, kol jie patrauks jūsų idealaus kliento dėmesį. Problema ta, kad "Facebook" ne visada elgiasi sąžiningai su savo skelbimais. Kartais jie atrodo gerai, bet tai nereiškia, kad yra veiksmingi. Jei nesivadovavote šiuo vadovu, įsitikinkite, kad suprantate, kaip padaryti, kad "Facebook" skelbimai atrodytų gerai, kad jie išsiskirtų auditorijoje, pilnoje nebrangių reklamuotojų, siekiančių generuoti potencialius klientus ir pardavimo konversijas.
Kaip sukurti puikią "Facebook" reklamą?
"Facebook" skelbimų technologija veikia paslaptingai. Galite praleisti begalę valandų optimizuodami skelbimus, kad jie būtų sėkmingi, tačiau galiausiai "Facebook" nuspręs, kaip gerai veikia jūsų skelbimai. Jūsų užduotis – užtikrinti, kad "Facebook" kuo dažniau matytų jūsų skelbimus. Optimizuoti "Facebook" skelbimus nėra lengva užduotis. Norėdami kuo geriau išnaudoti "Facebook" technologiją, turite ją išmanyti ir negalite to daryti tiesiog "sparnuotai". Yra šimtai veiksnių, nuo kurių priklauso, kaip dažnai jūsų skelbimai bus rodomi potencialiems klientams ir kokie veiksmingi bus šie skelbimai. Į šiuos veiksnius "Facebook" atsižvelgia spręsdamas, kaip gerai veikia jūsų skelbimai. "Facebook" nerodo daugiau skelbimų ne todėl, kad jie yra svarbesni. Facebook tiesiog žino. Facebook reklama profesionalams.
Nebijokite skelbimuose rodyti emocijų
"Facebook" turi griežtas taisykles dėl to, kaip jūsų skelbimuose galima ar negalima rodyti emocijas. Negalima rodyti liūdno veido šalia laimingo. Jei norite rodyti liūdesį, turite naudoti laimingą veidą. Jei "Facebook" aptiks, kad naudojate emocijų kupiną skelbimą, jus nubaus. Jei norite būti saugūs, laikykitės neutralių išraiškų, pavyzdžiui, šypsenų ir nuoširdaus juoko.
Leiskite "Facebook" parodyti jums tinkamus vaizdo įrašus
"Facebook" nerodo jums vaizdo įrašų, kuriuos rekomenduotų žiniasklaidos pirkimo grupės arba reklamuotojai. Jei norite, kad jums būtų rodomi jūsų auditorijai tinkami vaizdo įrašai, "Facebook" turi tam skirtą nustatymą. Galite nurodyti, kad "Facebook" rodytų jums "geriausius" vaizdo įrašus iš žiniasklaidos platformų, priklausančių "Facebook" ekosistemai. Taip pat galite nurodyti "Facebook", kad jums būtų rodomi jūsų pačių vaizdo įrašai arba vaizdo įrašai, kurie, jūsų manymu, būtų įdomūs jūsų nišos žmonėms. Šis nustatymas leis jums žinoti, kokius vaizdo įrašus spausti, jei žmonės spragtelės jūsų skelbimus.